Amedeo
UBIERZ SWÓJ ZESPÓŁ
W UBRANIA Z LOGIEM FIRMY

Search

Image Alt

Historia

Jak powstała marka GQ Brand?

2015

Uruchomienie działalności Gastronomicznej

Pierwszym etapem naszej działalności na rynku była produkcja i dystrybucja odzieży gastronomicznej w Polsce. Skupialiśmy się wyłącznie na produktach realizowanych w naszych szwalniach: fartuchach, zapaskach, bluzach i spodniach kucharskich, nakryciach głowy i muszkach kelnerskich.

2016

Rozpoczęcie współpracy z producentem JHK

Idąc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów potrzebowaliśmy poszerzyć ofertę dostępną w sklepie. Długo poszukiwaliśmy producenta, który dostarczyłby nam wysokiej jakości produkty ogólne takie jak: koszulki polo, podkoszulki, bluzy czy polary w atrakcyjnej cenie. Przetestowaliśmy wiele marek i upewniliśmy się, że najlepszym partnerem do dalszej współpracy będzie marka JHK, z którą współpracujemy pod dziś dzień.

2019

Założenie spółki GQ Group

Rozwój naszej działalności umotywował potrzebę przejścia z dwóch jednoosobowych działalności na spółkę, którą nazwaliśmy GQ Group. Rozwinięcie nazwy brzmi następująco: Gold Quality Group. Jest to hasło, z którym mocno się utożsamiamy. Nieustannie walczymy, aby dostarczać naszym klientom właśnie jak najlepszej jakości “złotej jakości” produkty w danej półce cenowej. Wokół marki GQ zbudowaliśmy różne marki w tym GQ Brand.

2020

Zwyciężyliśmy z COVID

Ten rok z pewnością zapisze się na kartach historii. Dla wielu firm był on zabójczy w wyniku czego przedsiębiorcy musieli zamknąć swoje działalności. Nasza spółka wyszła z tego cało dzięki dywersyfikacji biznesu opartego o różne sektory gospodarki. Podczas pandemii zapewniliśmy pełne wsparcie dla naszych partnerów wstrzymująca umowne działania, które w tym okresie mijałyby się z celem.

2023

Ponad 5000 firm obsługiwanych przez naszą spółkę

Na przestrzeni 2 lat od wypuszczenia brandu GQB udało nam się zgromadzić ponad 5000 firm, które obsługujemy pod kątem dostarczania odzieży. Nasi zaufani partnerzy cenią sobie jakość produktów i świetny kontakt, na który mocno stawiamy w spółce. Nasz cel? Do końca roku przekroczyć 10 tys. partnerów, którzy nam zaufali i rozpoczęli współpracę w zakresie dostaw odzieży.